30 dagen uitdaging: Omgaan met bezoekers

In de video van vandaag wil ik je mijn probleem voorleggen.

Ik krijg wel eens lastige mailtjes van bezoekers. Mensen die negatief tegen me zijn of doen.

Ik kan daar niet tegen, ik heb daar last van. Een normale reactie van mij is dat ik dan vervelend terug wil reageren.

Maar ik heb ontdekt dat het zo niet werkt…

httpvh://www.youtube.com/watch?v=_5ppv11qIh8

ย 
Vond je dit een interessant artikel?
Wil je op de hoogte gehouden worden als er weer een nieuw artikel verschijnt?
Meld je dan aan ยป

Deze bijdrage was gepubliceerd in Overige.

6 gedachten over “30 dagen uitdaging: Omgaan met bezoekers

  1. Je kan er voor zorgen dat mensen geen boze mailtjes sturen door geen misleidende dingen te zeggen..?
    Ik draai ook al lang genoeg mee (met/op verschillende sites) maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit een 'boze' mail heb gehad.
    Waarom zou je uberhaupt een 'boze' mail krijgen..?

    • Ik heb het niet alleen over boze mailtjes, maar bijvoorbeeld ook over reacties die gaan over wat jij hebt geschreven en waar iemand het niet mee eens is en dat vervolgens op een ongenuanceerde manier laat weten.

  2. Oh, ik heb daar persoonlijk geen/niet veel problemen mee, sterker nog, je gaat dan -al dan niet gewild- dieper in op het onderwerp, doet wat meer onderzoek en komt tot de conclusie dat of jij of die andere persoon gelijk heeft. Je leert er dus eigenlijk alleen maar van ๐Ÿ˜€

  3. Haha, van cursus website bouwen naar cursus psychologie ๐Ÿ™‚

    Nee maar serieus Bjorn: Je doet het echt heel leuk hoor, ga vooral zo door ๐Ÿ™‚

  4. De mensen hebben geen kritiek op je persoon hoor, jij ervaart het gewoon zo.

    De communicatie tussen 2 mensen wordt bepaald door de omgeving en de emoties. Als je vervolgens een muur plaatst tussen die 2 mensen dan communiceer je elk in je eigen omgeving in je eigen emoties.

    Met omgeving bedoel ik bv. werkgever -> werknemer en met emoties bedoel ik bv. het fronsen van je wenkbrouwen of een lach. Plaats tss die mensen een muur en dan communiceer je zoals we dat doen via internet of email.

    Als je daar mee wilt leren omgaan dan moet je gewoon de tegenpartij 'vergeven' of 'excuseren', hij zou nooit zo reageren tegen je als hij recht voor je stond.

    Als je van dat standpunt vertrekt dan kan je zoeken naar oplossing om hier mee om te gaan.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *