Webwinkel succes

Een eigen webwinkel starten is ongelooflijk populair deze dagen en de webshops schieten dan ook als paddestoelen in de herfst uit de grond. Toch is het starten van een webwinkel eigenlijk niet iets wat je over een nacht ijs moet gaan doen. Er komt echt wel meer bij kijken dan een gratis account aanmaken bij mijnwebwinkel.nl en dan gaan zitten afwachten. Precies om die reden heeft Kees van Dijk zijn eboek geschreven. Dit eboek met de naam ‘De Basis Voor Succes’ is een goede opstart voor je eigen webwinkel.

De schrijven van het eboek

Kees van DijkKees van Dijk is niet de eerste de beste, die denkt dat hij wel even een boek zal schrijven en dit kan verkopen. Hij zit al jaren in het vak als Internetondernemer en heeft al vele webwinkels gelanceerd. Hij kent dus de klappen van de zweep en weet waar hij het over heeft.

Het boek doet niet flauw en belooft geen gouden bergen en alleen maar luieren op een tropisch eiland. Het gaat wel degelijk over hard werken en veel tijd en ook geld investeren als je een webwinkel wilt starten. Dat is ook logisch want zo werkt het nu eenmaal.

Een realistisch boek

Maar Kees van Dijk is naast realistisch ook enthousiast. Er zitten namelijk mooie kanten aan het ondernemen via internet. Er zijn veel voorbeelden bekend van mensen die door hard werken een leuke boterham verdienen met hun onlinen activiteiten. En als je het aan deze mensen zou vragen dan zullen er veel zich afvragen of dit nu wel echt werken is, want het is toch ook gewoon leuk om te doen.

Het boek van 66 pagina’s bevat ontzettend veel praktische informatie die je direct kunt gebruiken. Het is bepaald geen theoretisch verhaal. Al wordt de theorie ook niet uit de weg gegaan. Het is alleen jammer dat er weinig functionele plaatjes in het eboek worden gebruikt. Daarmee kun je een verhaal net wat extra’s geven. Iets wat hij overigens weer wel doet in het hoofdstuk over Google analytics.

Gratis rapport

Natuurlijk is het de bedoeling dat je dit eboek gaat kopen als je serieus overweegt een webwinkel te gaan starten. Ik vind het een aanrader. Ik kan me voorstellen dat je echter nog niet helemaal zeker bent van je zaak. Kees heeft een rapport geschreven dat gratis van zijn website te downloaden is: ‘Webwinkel tactieken’.

Begin daar eens mee en kijk of de tactieken die hierin besproken worden de moeite waard zijn.

Webwinkel tactieken

 
Vond je dit een interessant artikel?
Wil je op de hoogte gehouden worden als er weer een nieuw artikel verschijnt?
Meld je dan aan »

3 gedachten over “Webwinkel succes

  1. Is dit dezelfde gast met al die onzin boeken over SEO etc?
    Aan de website te zien namelijk wel. Elke keer als ik zo'n website zie, dan denk ik gelijk aan onzin/spam/scam etc…

  2. @DNA,
    Wellicht moet je je mening eens gaan bijstellen over dit soort sites. Er wordt wel degelijk vaak genoeg goede en degelijke informatie aangeboden zoals bij dit product ook het geval is. Ik heb het boek ter beoordeling gelezen en ik vind dat het goede inhoud bevat. Het is door iemand geschreven met veel ervaring.

    Jij koopt vast wel eens een tijdschrift of boek, dan ga je toch ook niet denken dat het meteen wel waardeloos zal zijn omdat het een lelijke winkel is? Het is echt een beetje achterhaald om meteen aan spam, spam en onzin te denken hoor.

    Ikzelf bied een cursus aan via een zelfde soort webpagina. Inhoudelijk durf ik te beweren dat de cursus van prima kwaliteit is en dat heeft niets te maken met een pagina die, volgens jou, niet mooi is. Ja, het is gericht op verkopen van een product, so what, daar gaat het toch ook om. Doet Albert Heijn ook hoor.

  3. Nee, maar het viel me gewoon op dat het weer PRECIES dezelfde opbouw had. PRECIES hetzelfde design.

    Maar ik kan er altijd naast altijd natuurlijk. Maar het is dan gewoon vrij "dom" van die gast om dit design te doen. Dit terwijl, hij gewoon een volledige site heeft, waar hij dit op kan zetten. Als iemand dan een ebook schrijft, waarbij hij advies geeft, vertrouw en geloof ik dat dan gelijk niet zo.

    Maar goed, weer ontopic.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *